سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب شیرین کن | آب شیرین کن صنعتی | تصفیه آب صنعتی

پرسش و پاسخ اب شیرین کن RO صنعتی

 

چگونه می توان سیلیس را قبل از عبور از غشا passing  از آب خارج کرد؟

هیچ روش آسانی وجود ندارد.ممبران 4 اینچ روش متداول مورد استفاده نرم شدن نوشابه آهک است اما این بسیار گران است. در اسمز معکوس هیچ تلاشی برای حذف سیلیس قبل از غشا انجام نمی شود. در عوض ، بازیابی و سایر شرایط عملیاتی تنظیم می شوند تا از اشباع سیلیس و بارندگی جلوگیری کنند.

برای استفاده از سیستم پیش تصفیه آب دارویی GMP برای تولید WFI در مقیاس وسیع ، گزینه های حذف کلرامین چیست؟

در حال حاضر ، تنها دو گزینه برای حذف کلرامین ها ، کلرزنی نقطه شکست و استفاده از بسترهای کربن کاتالیزوری است.

چه فرآیند تصفیه آب می تواند برای حفظ TDS خوراک اما حذف یونهای مغایر مانند کلسیم ، منیزیم و SO4 استفاده شود؟

مطالعه بیشتر:

rebrand.ly

چنین درمانی در دسترس نیست. نزدیکترین چیز غشاهای فیلتراسیون نانو است که مقدار TDS کمتر (حدود 50?) اما بیشتر کلسیم ، منیزیم و SO4 (99?) را از بین می برد.چند بار باید غشای خود را تمیز کنم؟

در عملکرد طبیعی ، غشای موجود در عناصر غشا os اسمز معکوس می تواند توسط مواد معلق ، میکروارگانیسم ها و مقیاس مواد معدنی رسوب کند. این رسوبات در حین کار جمع شده و باعث از بین رفتن آب یا دفع نمک یا هر دو می شوند. عناصر غشایی باید تمیز شوند هر زمان که میزان خروجی آب نرمال شده 15? از میزان جریان اولیه آن کاهش یابد (میزان جریان در 24 تا 48 ساعت اول کار ثابت شده است) یا وقتی که مقدار نمک در محصول به طور قابل توجهی افزایش یابد.

لازم به ذکر است که در صورت کاهش درجه حرارت آب تغذیه ، میزان خروجی آب کاهش می یابد (به اصلاح دما مراجعه کنید). این طبیعی است و رسوب زدگی غشا را نشان نمی دهد.

آیا هنگامی که دمای آب چاه نسبتاً گرم است و در طول سال تغییر چندانی نمی کند ، لازم است محلول تمیز کننده RO خود را گرم کنیم؟

اگر دمای محلول تمیز کننده شما حداقل 20 درجه سانتیگراد باشد ، دیگر نیازی به عنصر گرم کننده ندارید. همچنین ، هنگامی که آب را بازیافت می کنید ، درجه حرارت بیشتر می شود که باید زیر 50 درجه سانتیگراد نگه داشته شود.

منبع